maandag 4 november 2019

In het voorjaar van 2019/ In Spring 2019

In Maart maakte ik eindelijk twee poppen af die ik gestart was op het Europese Waldorf poppen Seminar. Beide poppen begon ik te maken tijdens een workshop van Agnieszka Nowak van Lalinda Dolls.

In March I finally finished two dolls that I started on the European Waldorf Doll Seminar. I started making both dolls in a workshop given by Agnieszka Nowak from Lalinda Dolls.

Workshop Haar borduren/Workshop Hair embroidery


Workshop Mini babypopje met genaaldvilt hoofdje/ Workshop mini baby doll with sculpted face

Later maakte ik dit vertelpopje. Ik houd erg van dit model popje.

Later on I made this storytelling doll. I love this type of doll.


En toen deze Moeder Aarde met haar wortelkindertjes.

And then this Mother Earth Doll with her root children.



1 opmerking:

Ik vind het leuk als je hier reageert!