dinsdag 25 augustus 2015

Nieuwe oorbellen? / New earrings?


Nee hoor!
Ik had vanochtend even de naaimachine nodig. Ik ging op zoek naar het juiste kleurtje garen op een spoeltje. De spoeltjes zitten in het bakje van mijn naaimachine. Klepje open, éen kluwen van garen...grrrr.
Ping! Ik heb laatst twee ringen (een grote en een kleine) meegenomen bij Dille en Kamille (Topwinkel, vooral in Rotterdam!). Ik wist toen nog niet waar ik ze voor ging gebruiken (heb ik helaas wel vaker last van). Ik heb de boel uit elkaar gehaald en de spoeltjes aan een van de ringen gedaan. Handig! Ik heb natuurlijk wel meer spoeltjes dan ik ringen heb, maar goed het is een begin. De volgende keer dat ik een Dille en Kamille tegenkom...

No!
I needed my sewing machine this morning. I was looking for the right color of thread and I found all the threads tight up...aaarrgh.
But lately I bought two rings (one small, one big) at Dille en Kamille (Supernice shop, especially in Rotterdam!). I didn't know what I was was gonna use them for (bad habit of me). I took all the thread apart and put the thread on the ring. Handy! Off course I have more thread then what fits on the ring, but it's a start. Next time I see a Dille en Kamille shop....

4 opmerkingen:

  1. yes handig ideetje ik heb een doosje ervoor maar als ik er 1 uit wil pakken hoe het komt weet ik niet maar er springen er altijd meer uit dan nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slim idee, je weet meteen welke kleur je al op een spoeltje hebt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee! Dank voor de inspiratie.
    Ik heb ook een zwak voor de winkel Dille en Kamille, mooie spulletjes hebben ze daar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer een topidee! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!