vrijdag 6 januari 2012

Driekoningen

Vandaag hebben we Driekoningen gevierd.














We zijn vanochtend begonnen met worteltaart bakken. De taart ziet er op de foto niet zo lekker uit als hij smaakte. Vorig jaar had Pijke de boon en was de koning. Pijke had daarom al besloten dat Anne de koning mocht zijn (Lief!).  En dat kwam goed uit want de boon, in dit geval een amandel omdat ik geen boon had, werd niet gevonden. Opgegeten! Maar goed, Anne was dus de koning. Het is grappig om te zien hoe bescheiden kinderen blijven als ze de baas mogen zijn: Vanochtend hebben Anne en Pijke geschilderd. We hebben tussen de middag tosti's gegeten. We zijn vanmiddag naar de kinderboerderij geweest. Daarna heeft Anne een spelletje op de computer gedaan. En als avondeten wilde ze pizza. Nou, netjes toch?

Gister toen ik eigenlijk onderweg was om naar bed te gaan bedacht ik een kroon te maken voor vandaag. Maar dat ging ik natuurlijk niet meer redden. Vanochtend vroeg heb ik nog even wat gerommeld. Anne vond hem voor vandaag goed zo. Ik heb haar beloofd dat hij af is op haar verjaardag. Dan mag ze hem nog eens op, maar dan af!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je hier reageert!