zondag 29 januari 2012

De Indianenpartij

De Indianenpartij van Anne zit er al weer op...


De activiteiten waren: een hoofdband bestempelen, speerwerpen, boogschieten, steentjes beschilderen, een totempaal maken en nog wat spelletjes. Ik vond het weer heerlijk om te doen! Ik heb deze keer geen tafelspel gespeeld maar een spannend verhaal verteld voor de tipi toen het donker was. Dat was ook wel weer eens leuk. Je hebt toch meer contact met de kinderen als bij een tafelspel.

Ik heb voor de kinderen heel eenvoudige tasjes genaaid die ze om een ceintuur heen konden dragen. Ik heb er foto's van gemaakt voor wie binnenkort een indianenpartij heeft en ze ook wil maken:







De tasjes
De ceintuurtjes

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel leuk uit en het was vast een superfeestje. Wat zijn die tasjes mooi geworden en zo´n ceintuurtje met een veer maakt het helemaal af. Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet er dat gezellig uit. Altijd leuk te zien dat de kinderen het erg naar hun zin hebben.
    Gr Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke feestjes zie je niet zo veel meer! Wat ontzettend leuk gedaan, wat een prachtige tasjes en centuurtjes, echte maaksels om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, het is jammer M-art. Men heeft er geen tijd voor. Maar het is zoooo leuk! We hebben zo'n pret gehad!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat ziet dat er gezellig uit! Wat heerlijk als de kinderen die leeftijd nog hebben. Zucht....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!