zondag 16 september 2018

Update

Dag lieve mensen,

Ik merk dat veel mensen in mijn blog speuren, op zoek naar bepaalde popjes. En eerlijk gezegd gebruik mijn blog daar zelf ook veel voor, als een soort naslagwerk. Daarom wil toch opnieuw proberen mijn blog bij te werken en vervolgens bij te houden. Het heeft blijkbaar toch echt een functie, ondanks het feit dat ik me mij nu meer begeef op Instagram.

Ik zal nu chronologisch berichtjes plaatsen over de popjes die ik heb gemaakt sinds de Neptunuspoppen.

Begin dit jaar maakte ik een set van een moeder en een zoon in groentinten, een lente pop met een baby, een lintpop met een duifje, een lentepop met appelbloesem, een lentepop met een vlinder een een aardbeienpop.

Hello dear people,

I've noticed that many people use my blog to search for a certain kind of doll. And to be honest, I use my blog for the same reason. That's why I want to update my blog and try to keep it updated. This blog seems to be useful in that way, although I'm more active on Instagram at the moment.

I will now post the dolls that I've made since the Neptune dolls.

Early this year I made a set of a Mother and son doll, a Springdoll with a baby, a Springdoll with a dove, a Springdoll with appleblossem, a Springdoll with a butterfly and a Strawberry doll.












1 opmerking:

Ik vind het leuk als je hier reageert!