dinsdag 23 februari 2016

Lentefee/Springfairy

Ik heb een lentefeetje gemaakt van een pakket van Wollepop, dat eigenlijk een grote zomerfee had moeten worden. Ik heb het flanel dat in het pakket zat in vieren geknipt, een kleiner hoofdje gemaakt en ik heb de bloemetjes van roze en zachtgeel gemaakt in plaats van fel geel met oranje.

Fotograferen was lastig, want....een hangend popje...grrr...dat steeds zo draait...zoals je het niet wilt hebben...Zoals jullie misschien kunnen zien heb ik een draadje gespannen van de groene rok naar de ondergrond....en dat hielp...toen was ze ineens zo lief om recht naar me toe te blijven hangen.

I made a Springfairy from a kit of Wollepop, which was meant for a big Summerfairy. I cut the flanel in 4 pieces, I made a smaller head and I made flowers from soft yellow and pink instead of bright yellow and orange.

Taking the picture was not very easy, because....it's a hanging doll...grrr...which is turning around all the time... As you might see I put a thread from the green skirt to the base... that helped....she was so sweet to keep hanging in the same direction. 



3 opmerkingen:

  1. Ach... wat een lief feetje!
    Wat kleine aanpassingen al niet kunnen doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien wat eigenzinnig maar wel heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig! Dus nu kun je er nog drie maken uit een pakket? Slim! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!