dinsdag 7 oktober 2014

Dieren/Animals

Afgelopen zaterdag was ik weer in Gouda. We gaan ons bezig houden met dieren. Daarom hebben we dieren gescheurd en geboetseerd. De 63 kilometer naar huis gingen goed met mijn olifantje, helaas de 1,5 meter van de auto naar de huisdeur niet...

Last saturday I was in Gouda again. We are going to be busy with the theme: "Animals. That's why we made paper and clay animals. Driving 63 kilometers home was no problem for the elefant, walking 1,5 meter from the car to the front door unfortunately was...



4 opmerkingen:

  1. ahhh... wat jammer nou dat je olifant niet heelhuids is thuisgekomen. Ik vond dit vorig jaar een hele leuke les. Boetseren, scheuren en nu mag je een stofdier maken of niet? Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat jammer van je olifant, hij is echt prachtig, kun je hem nog herstellen? Je muis is ook leuk gescheurd:-) Veel succes met het dier van stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech met je olifant. Erg leuk om te zien waar je mee bezig bent op de opleiding.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat zonde.
    Ik vind je roodkapjetafereeltje erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!