donderdag 28 augustus 2014

Uilige bui/ Owly mood


Van de week zei mijn lief: "Moet je niet eens wat nieuws posten op je blog?" Tja, als het hem zelfs opvalt dat het rustig is op mijn blog, dan wordt het wel tijd...Sorry! Ik zit niet te niksen hoor. Ik ben heerlijk van alles aan het uitproberen. De afgelopen dagen was ik in een uilige bui en heb een paar uiltjes gevilt en genaaid. Verder heb ik wat werkstukjes uitgeprobeerd voor de kinderen die af en toe komen handwerken bij me.

Last week my honey said: "Shouldn't you post something new on your blog?" Well, if even my husband notices that it's quiet on my blog, it really is time to do something...Sorry! It's not that I'm doing nothing. I'm trying out lots of things. The last few days I was in an owly mood, I wetfelted and sewed some owls. And I've been making things, to make later on with the children from my little craft group.

6 opmerkingen:

  1. oehoe..... mooi zijn ze en zo een hele familie bij elkaar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden! Ook leuk om met de kinderen te maken van je handwerkgroepje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk, uiltjes. De jouwe zijn echt schattig.
    Ben je al helemaal klaar voor het nieuwe cursusjaar? En al bezig met je scriptie! Binnenkort weer van start zeker. Veel plezier en doe de docenten de groeten van mij.
    Ik mis de cursusdagen wel :-).
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb weer heel veel zin in de cursus. Wat de scriptie betreft ben vooral blij dat ik mijn onderwerp weet de rest komt wel...hoop ik...
      Groetjes Severine

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!