dinsdag 29 mei 2012

Eeen ochtendje verven/ A morning of dying

Ik heb zijde en viltwol nodig om de binnenkant van een schelp te maken. En ik mooie kleurtjes vilt hebben om visjes van te naaien. Dus ik ben vanochtend aan het verven geslagen...
I need silk and feltwool to make the inside of a shel. And I want nice colours of felt to sew fishes. So I started dying this morning...
Alle spullen staan klaar!
All stuff, ready for use!
Voordat het de magnetron ingaat...
Before it goes into the microwave...
Erna...
After...
Droog/gestreken
Dry/ironed
Na een paar uur...
After a few hours...

2 opmerkingen:

  1. Wat een kleurige lapjes zijn het geworden! Dat worden mooie vissen en schelpen. Ben benieuwd naar het eindresultaat, veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou zo van verven! Mooi geworden! Groetjes, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!