vrijdag 1 juli 2011

Nee, deze is niet voor het Sint Jans kringetje

Anne heeft twee vriendinnetjes die mijn popjes erg leuk vinden. Als ze bij ons zijn gaan ze altijd even kijken wat er op de jaartafel staat. Op de gang heb ik een vitrinekastje staan dat als een miniwinkeltje dient. Ook daar staan ze graag alles te bekijken. Laatst zei een van de twee tegen Anne:"Ik wou dat mijn moeder zulke popjes maakte." "Oh", zei Anne, "ik ben er aan gewend."
Dit popje is voor het ene vriendinnetje van Anne. Voor het andere vriendinnetje moet ik nog aan het werk.
Het is een popje van Mieke Stender, maar ik heb er weer wat aan zitten rommelen. De rok is een schortje geworden en het hesje korter. De mouwen heb wat smaller en schuiner geknipt. Tja, en dat duifje vond ik er wel lief bij.

4 opmerkingen:

  1. Lief van je dat je ze aan de vriendinnetjes geeft. Meisjes vinden dit altijd wel leuk.Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vrouwtje heb je gemaakt!

    Je hele blog ziet er mooi uit hoor! Ik heb even verder gekeken! super!

    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!