woensdag 24 juni 2015

Een dagje handwerken/ One day of crafting

Ik heb maandag voor het eerst in mijn kamertje gezeten. Ik heb inmiddels een tafel...tje. Mijn vorige tafel was 220cm bij 100cm. Nu heb ik 75x75cm! Ha, ha wat zal ik gedisciplineerd raken in alles meteen opruimen! Heel goed voor me!
Ik ben bij het opruimen veel onaf werk tegengekomen. Maar ook reparatieklusjes. Daar ben ik maar mee begonnen: gat in een kussen, blouse waar kralen vanaf waren, zoom uit een T-shirt, hemd met schouders los, dat soort dingen. 
Vervolgens heb ik een gevilt wiegje versierd, maar daar moet natuurlijk nog een popje in komen. Dus die komt later op mijn blog. 
Erg leuk vond ik dit "doosje". Ik zag het idee hiervoor eens bij Atelier De vier jaargetijden. Ik heb het een tijd geleden om een steen heen gevilt. En nu heb ik hem dan eindelijk versierd en afgewerkt.
Nu ga ik weer verder met de kamer van dochter- en zoonlief! Want die zijn nog niet helemaal klaar.

Monday I worked in my new room for the first time. I have a table now! My former table was 220cmx100cm. Now I have one of 75cmx75cm! Ha, ha, that will teach me to be disciplined with tidying up all the time! Good lesson for me!
With emptying up my room on the attic I found a lot of work that needed to be finished. And also a lot of repair work. That is what I started with: A hole in a pillow, a blouse with beads that came of, a loose hem in a T-shirt, that sort of things.
Then I decorated a dolls cradle. But before I will show you, I need to make a doll for it off course. 
I really liked making this "box". I saw something like this on Atelier De vier jaargetijden. I wet felted it around a stone a while ago. And now I decorated it and finished it.
Now I have to get on with the childrensrooms again. Because those are not are not ready yet.


4 opmerkingen:

  1. Wat mooi geworden, Seef! Leuk idee! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig Severine , en wat heerlijk he nieuwe kamer om in te werken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi schattendoosje heb je gemaakt. Ik had het idee van Inge Dekkers een goede vriendin van mij . http://ingedekkers.weebly.com/
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!