maandag 6 juli 2015

Een Godinnenhanger en een uilenkussen/A Godess ornament and an owly pillow

Vorige week ben ik met Barbara bij Viltatelier "De verborgen schat in 't Oosten" in Bergen geweest. We hebben een Godinnenhanger gevilt en hadden een heel gezellig dagje samen! 

Last week I was at "Viltatelier in 't Oosten" in Bergen together with Barbara. We wet felted a Godess ornament and we had a very nice day!

Ik vond het vilten weer heerlijk. Ik denk er nu aan om viltspullen mee te nemen op vakantie.  Ik twijfel of het wel zo handig is, doet een van jullie dat wel eens?

I loved felting again. I'm thinking of taking felt materials on holiday. But I'm doubting whether that is handy, do you ever do that?


Voor Anne haar nieuwe kamer heb ik een uilenkussen gemaakt. Even een heel ander soort handwerken.

For Anne's new bedroom, I made an owly pillow. A different kind of crafting.


5 opmerkingen:

  1. Vilt spullen neem ik eigenlijk nooit mee of het moet een pakketje zijn om in elkaar te zetten, maar het zou natuurlijk best kunnen. Eigenlijk zou je het gewoon moeten doen, zal je net zien ben je op vakantie krijg je enorme inspiratie en zin om te vilten heb je niks bij je :) Leuk kussen ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je hanger mooi geworden! Ik moet hem nog afmaken ... Maar het was een geslaagde dag, he? Je uilenkussen vind ik ook helemaal leuk geworden en hij past zo goed in de nieuwe kamer van Anne! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige godinnenhanger heb je gemaakt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!