vrijdag 5 juni 2015

Lang geleden.../Long time ago...

sinds ik hier was. Eerst was ik druk met het afronden van de handwerkopleiding. Toen gingen we op vakantie. Ik nam dit boekje en haakspul mee:

since I was here. First I was busy with finishing the crafts course. Then we went on holiday. I took this book and some crocheting stuff:


Superleuk!! Ik dacht twee weken lang te gaan haken. En had dus plannen voor tien...zie de roze briefjes die ik tussen de bladzijden had gestopt. Naast het haakwerk had ik leeswerk mee; leeswerk dat je in de relaxstand zet. Ik las het ene na het andere artikel over "niets moeten"...!!! Ik hoefde dus niet te haken en ik moest mezelf vooral niet zoveel opleggen. Niet 20 haaksels als doel, gewoon eentje is ook goed...heerlijk!!!
Nou en dit is hem dan:

Supernice!! I thought I was going to crochet for two weeks. I had great plans...look at the pink papers, I put in between the pages. I also had some things with me to read, readingstuff that makes you feel very relaxed. I read  a lot about "pushing yourself too much"...!!! I did not have to crochet, I should not put too many goals for myself. Not 20 projects from the book, just one was good...aahh nice!!!
Well, this is the one:

Wat was het een heerlijke vakantie!!! En gelukkig maar want vanaf het moment dat we thuiskwamen is het racen geblazen. Ik bleek ineens weer van alles te moeten...lastig...
Op dit moment ben ik bezig mijn handwerkkamer te verhuizen van de zolderkamer naar een veel kleiner kamertje op de eerste verdieping. En ik kom mezelf tegen.....wat heb ik veel....Dit is een goede les voor me!!

The holidays were wonderful!!! I'm very happy to have enjoyed that so much because from the moment we came back I was racing again. There were so many goals again...very hard...
At this moment I am moving my craft room from a room on the attic to a much smaller room on the first floor. It is very confronting for me....I have so many things...This is a good lesson for me!!

6 opmerkingen:

  1. Wat herkenbaar, je in je vakantie voornemen niet zoveel meer te moeten van jezelf en er bij thuiskomst achter te komen dat je in het dagelijks leven wel degelijk van alles moet :-)
    Ik ben blij dat ík mijn handwerkspullen niet nat en kleiner kamertje hoef te verhuizen. Dat zou niet passen :-) :-)
    Je hebt iig een heel grappig haakwerkje overgehouden aan de vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat herkenbaar, je in je vakantie voornemen niet zoveel meer te moeten van jezelf en er bij thuiskomst achter te komen dat je in het dagelijks leven wel degelijk van alles moet :-)
    Ik ben blij dat ík mijn handwerkspullen niet nat en kleiner kamertje hoef te verhuizen. Dat zou niet passen :-) :-)
    Je hebt iig een heel grappig haakwerkje overgehouden aan de vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja niet handig een handwerkkamer verhuizen :) ik heb het vorig jaar gedaan mens wat verzamel je snel een hoop spullen ik denk aan je sterkte en succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met verhuizen, Seef! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met verhuizen, Seef! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar ik moet van mezelf ook altijd veel. Wat fijn dat je een eigen plekje hebt voor al je spullen. Ik ben heel benieuwd laat je een foto zien van je nieuwe plekje als alles op de plaats staat ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!