zaterdag 21 april 2012

Wollen krans/ Woollen garland

Ik heb vandaag een heerlijk dagje gehad bij Atelier Wollepop. Daar was Gemma Anink om een workshop te geven. Je kon een wollen wandkleed of een wollen krans maken. Ik had een tijdje geleden op de blog van Barbara de Regenboogkrans gezien. Die vond ik prachtig en die heb ik vandaag gemaakt:

Today, I had a very nice day at Atelier WollepopGemma Anink was there to give a workshop. You could make a woollen garland or tapesty. A while ago I had seen the Rainbow garland at the blog of Barbara. I loved it and today I made my own:

Barbara was er ook om een andere krans te maken. Zo doende heb ik haar vandaag voor het eerst "in het echt" ontmoet. Grappig is dat, als je elkaar via internet kent...

Barbara was there as well, to make another garland. So I met her for the first time "in real" today. Funny when you know each other from the internet...

9 opmerkingen:

  1. Die is wel erg mooi geworden zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your wreath is beautiful, I love all of the happy colors!
    Regards,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken de krans inderdaad van Barbara. Erg mooi!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de krans prachtig geworden! Bedankt voor je tips op m´n blog..groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Severine, nou nou, dat heb je snel gedaan! Hij is prachtig geworden, he? Ja, het was weer een heerlijke dag. Ik ben altijd helemaal opgeladen en blij als ik dan weer thuis kom. En we hebben zo'n leuk kabouterpatroon erbij! Ik hoop dat ik vanmiddag aan het vestje kan beginnen! Ben jij inmiddels alweer wat opgeschoten? ;-) Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke regenboog, ik hou er zo van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer mooi uit seefje meestal geeft papa een commentaar, maar je weet dat ik je grootste fan ben.Ik ben trots op je. Van wie heb je die genen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!