woensdag 4 april 2012

Mijn handwerkgroepje/ My craftgroup...

Ik had vanmiddag mijn handwerkgroepje weer aan het werk. Het was af en toe een gekakel van jewelste maar ze hebben toch weer heel hard gewerkt. Dit was ons werkje voor vanmiddag. Het patroon voor het haasje heb ik hier vandaan. Het is me helaas niet gelukt om aan het einde een foto van het resultaat van de kinderen te maken.

This afternoon I had my childrenscraftgroup again. They worked very hard. This was the "project" for this afternoon. I found the pattern for the bunny here. Unfortunately I didn't manage to photograph the scenes of the children.


Het tafelspel dat ik speelde was "Het Kleine Paashaasje", een verhaaltje dat veel wordt gebruikt in Vrije Scholen. Het is geschreven door Hetty Hijmans, een kleuterjuf.

The tablestory I played was "The Little Easterbunny", a story which is often used in Waldorfschools. It's written by Hetty Hijmans, a kindergartenteacher. 




3 opmerkingen:

  1. Wat schattig weer, Severine, en wat knap dat ze dit al kunnen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder om met zo'n groepje enthousiaste kinderen zo'n mooi haasje te maken.
    Jouw tafereel voor het tafelspel is zo mooi!
    Fijne dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit! Ik denk dat de kinderen graag bij jou komen handwerken :)
    groetjes silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!