zondag 8 januari 2017

Update

Lieve mensen, gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Ik moet iets bekennen...ik ben een beetje 'into' Instagram geraakt (poppenatelier_severine). Dat gaat zo lekker makkelijk en het werkt zo snel, hopsa zo vanaf je telefoon. Maar ja nu merk ik dat het wel erg rustig is gebleven op mijn blog. Dus vandaar even deze update.
 
Dear people, happy new year everybody!!!
I have to admit something...I'm a little bit into Instagram now (poppenatelier_severine). It goes very easy and fast, just hoopla from your phone. But now I notice that it has been a bit quiet overhere. So I thought I'd give you an update.


Ik ben van de week bij de Hoep geweest. Het liep geen storm, maar de kinderen die kwamen waren erg enthousiast en hebben heel ijverig hun best gedaan. Kinderen maken alles veel mooier, misschien omdat ze wat minder in hun hoofd zitten... De bovenste twee zijn mijn voorbeelden, die eronder zijn van de kinderen. Zijn ze niet prachtig?
 
I've been in The Hoep last week. It was not so crowded this time, but the children who came were very enthousiastic and they've worked very hard. The things children make are always more beautiful, maybe because they are not so much 'in their heads'... The upper two are my examples, those underneath are from the children. Aren't they beautiful?

 
Ik heb mijn nieuwe agenda voor 2017 een beetje versierd.
 
I decorated my new dairy for 2017 a little.
 
 
En ik heb een dekentje gebreid voor mijn poppenbedje.
 
And I've knitted a blanket for my doll's bed.
 

2 opmerkingen:

  1. Ook voor jou de beste wensen, wat een leuke resultaten van de kinderen, er is echt goed gewerkt. Leuk dat dekentje :)
    Ja Instagram is ook leuk, maar ik blijf toch ook bloggen.
    Ik ga je volgen bij Insta, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou een heerlijk creatief 2017! Wat ben je lekker bezig geweest. De sterrenlichtjes vind ik superleuk! Ga ik onthouden voor mijn klasje! En je agenda ziet er ook heel uitnodigend uit zo! Ik zou er bijna zelf ook weer een gaan kopen, maar tegenwoordig doe ik alles digitaal ... liefs, Bar

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!