zondag 26 april 2015

Handwerkjuf/ Crafts teacher


Vanaf nu mag ik officieel handwerkles geven! Ik heb gister mijn certificaat gekregen. 

Het was een gekke dag. Een heel aantal van ons (ik ook) kwam ruim een uur te laat door een ongeluk met meerdere auto's op de A12. Daardoor liep de planning wat anders en voor mijn gevoel zat ik zo weer in de auto terug naar huis met alle spullen weer ingepakt. Gelukkig heb ik van elke tafel een foto gemaakt...

Jammer hoor, dat het voorbij is. Het was zo gezellig met allemaal handwerkfreaks bij elkaar.

From now on, I am a professional crafts teacher! Yesterday I got my certificate. 

It was a weird day. Many of us (me too) were an hour late because of an accident on the highway. Therefor the program was a bit different. Before I knew it, I was in the car packed with all the handwork, heading back home. Luckily I took a picture of all the tables...

It a shame the course is finished. It was fun coming together with all handwork freaks.















Mijn eigen tafel was ik vergeten, maar gelukkig had mijn man een foto met z'n telefoon gemaakt.
I forgot to photograph my own table, but my husband took a picture with his phone.



8 opmerkingen:

  1. Proficiat!!! Je creaties zijn supermooi, fijn dat je je kennis nu ook mag doorgeven via handwerklessen!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, met je behaalde certificaat. En die foto's van al die prachtige tafels, heel erg leuk !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Severine !!! Het was enorm leuk om je opleiding helemaal te kunnen volgen via je blog , en nu ??? Voor de klas !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van jullie dag, maar toch van harte gefeliciteerd met je behaalde certificaat:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En wat fijn dat je de foto's van de tentoonstelling deelt. Ik had graag willen komen, maar kon niet. Nu heb ik toch een heel goede indruk van al het moois dat jullie groep gedurende de opleiding heeft gemaakt. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!