woensdag 12 maart 2014

De dametjes/The little ladies

Ze zitten weer in elkaar hoor! Het rechter popje heeft nu ook haartjes. Ze heeft inmiddels ook een naam: Pleuntje. Pleuntje zal het popje zijn in het verhaaltje: "Een sok met streepjes"
En ze hebben in ieder geval al een onderbroekje. Nu komen de rest van de kleertjes.....oei, dat vind ik moeilijk. Het broekje dat ik laatst maakte met de rode streep beviel me wel, dus dat zal in ieder geval een onderdeel van de garderobe worden....maar verder....?


They are put together again! The doll on the right has hairs now. She also has a name: Pleuntje. Pleuntje will be the doll in the story: "A sock with stripes"
They wear panties. Now I need to make the rest of the clothes...oeps, I find that hard. The trousers with red stripes, I made earlier, were fine, so that will be one piece of the wardrobe....but the rest....?

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes heb je gemaakt, om verliefd op te worden.
    Mag ik vragen van wat voor materiaal je de onderbroekjes hebt gemaakt ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Pleuntje gisteren 'live' mogen bewonderen en ze is prachtig geworden! Superlieve haartjes en mooi gezichtje en haar maatje ben ik helemaal weg van! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve popjes.
    Ben nieuwsgierig hoe het verder met hun gaat🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!