dinsdag 22 mei 2012

Update


Ik ga bijna geloven dat het me gaat lukken om het vestje te breien. Dit ziet er vrij serieus uit toch? Ik vraag me wel af of ik het doe zoals de bedoeling was. Ik had per mail raad gevraagd maar ik wilde verder, dus wachtte ik het antwoord niet af.....en ging verder volgens mijn eigen logica. Als dat maar goed komt?
I nearly start to believe that I really am gonna knit this cardigan. This looks pretty serious, doesn't it? I hope I'm doing it right. I asked someones advice by mail, but I wanted to go on and couldn't wait for the answer....And I carried on according to my own logic. Will it be all right?


Ik ben ook hoofdjes aan het trekken voor verschillende plannen. Ik heb voor de handigheid de omtrek op het hoofd geprikt.
I have also been making heads for different projects. I put the circumference in the heads.

Verder ben ik pas een pinboard op Pinterest gestart. Je kunt op een hele overzichtelijke manier allerlei moois ordenen en dus ook makkelijk terugvinden. Om inspiratie op te doen ga je dus even naar je eigen  verzameling moois of naar die van iemand anders, die dezelfde smaak heeft als jij. Het is alleen weer erg oppassen, voor je het weet zit je weer uren achter de comp.. Je vliegt van het ene moois naar het andere....
I just started a pinboard on Pinterest. You can organize all kinds of beautiful things very easily. And you can also find them back. If you need some inspiration you go to your own pinboard to look at all the beautiful things you collected. Or you go to a pinboard off someone else with the same taste as you. You only have to watch out that you're not in front of your computer for hours. You hop from one beautiful thing to the other...


Nog een aanrader: deze blog! Toen ik in Amstelveen werkte, heb ik een hele enthousiaste klassenmoeder Caroline gehad. Toen al maakte ze graag jaartafelfiguurtjes. Ze runde ook een tijdlang een schoolwinkeltje op de Parcival. Inmiddels is ze ook aan het bloggen en verkoopt haar handwerk. Ga eens bij haar langs!

A suggestion: this blog! When I worked in Amstelveen, I once had a very enthousiastic classmum. At that time she made a lot of naturetablefigures. She also had a little schoolshop at the Parcival. She now is also blogging and she sells her craftswork. You might like to visit her!

5 opmerkingen:

  1. Wauw, dat vestje ziet er inderdaad indrukwekkend uit zeg. Ik vraag me af of mij dat zou lukken.
    Ik heb nu wel een patroontje van een poppenvestje.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren heeft dat vestje! Het ziet er al goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thanks for sharing your pinterest board
    i'm a fervent reader of your blog and admirative on what you're doing.
    see my bog and my shop and i've got also a pinterest board

    blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk een verwijzing naar mijn blog. Dank je wel! Heb al heel wat bezoekers gehad vandaag. Mooi vestje wordt dat. Prachtige kleuren. Ik ga binnenkort een jongenspop maken voor Koen bij Ineke Gray. Dus dan zal ik ook wat kleertjes voor hem gaan maken. Heb er zin in.
    Lieve groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt vast goed met het vestje! Ben weg van de kleur.
    Succes! Laat je wel het eindresultaat zien?!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!