woensdag 29 februari 2012

Opruimeritus...

Aangestoken door Anouk van Fabrique Romantique, heb ik ook mijn kamer opgeruimd. Mijn man is je heel dankbaar, Anouk! Helaas heb ik toch niet meer ruimte gekregen. Hoe naief? Alles ligt nu wel praktischer... geloof ik. Mijn tafel is wel een halve dag leeg geweest. Inmiddels liggen er weer vijf "projecten" verspreid. Op de een of andere manier kan ik niet een ding tegelijk maken.

Uit de opruiming zijn de volgende dingen naar boven gekomen die ik weg wil doen. Misschien dat het iets is voor een van jullie?
Haartjesgaren in vier verschillende kleuren. Het oranje bolletje is niet helemaal vol meer. Ik verstuur het in z'n geheel aan iemand die het wil hebben.


Twee gebruikte popjes. Een zacht roze tricot popje en een paars velours knuffelpopje met donkere huid. De popjes verstuur ik tesamen aan iemand die ze wil hebben.


Heb je interesse? Laat dan een reactie achter en vermeld wat je wilt hebben. Zondag 4 maart zal ik kijken of er iemand is die iets wil hebben en eventueel loten.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Severine, ik zou de haartjes wol wel goed kunnen gebruiken. Met vriendelijke groeten van Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Severine.

    Jammer, te laat voor de haartjeswol!

    Misschien zou je de knuffeltjes op kunnen sturen naar Poekie?
    http://poekie-knuffel.blogspot.com/

    Warme groet
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Severine, Ik denk dat het in de lucht hangt ben ook aan het opruimen geslagen. Mijn moeder helemaal blij die kan haar kraam op de rommelmarkt nu goed vullen;-). En ja die ruimte is hier ook chronisch tekort aan. Die haartjes wol zou ik wel van je willen hoor. Ik probeer ook altijd mensen blij te maken met spullen liever dat dan weg gooien.
    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor Nancy (van 't Knuffelpopje)

    Als er meer gegadigden zijn verloot ik gewoon.
    En over Poekie mogen de knuffels dan gebruikt zijn?

    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo, Severine!
    Opruimen laat de creativiteit weer stromen.
    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het mogen geen gebruikte knuffels zijn...maar ze zien er nog als nieuw uit toch? Misschien toch maar even horen;-)
    Als je de haartjes wol gaat verloten...doe ik graag mee aan de verloting.
    Ik ben dol op dit soort garen, dat is wel aan mijn poppen te zien;-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt inderdaad Poekie altijd even mailen, ik vind ze er ook als nieuw uitzien!

    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Severine,

    Ik wil met beginnen met het maken van zonnekindpoppen. De benodigde spullen ben ik zo voor en na in aan het slaan! Dus die haartjes zouden goed van pas komen!

    Ik heb je blog kort geleden ontdekt en in mijn linkenlijst gezet!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Severine,
    Via via ben ik op je blog terecht gekomen en ik heb me meteen aangemeld als volger. Je 100ste zelfs zag ik! Ik ga eens lekker je blog zitten lezen, want er staan veel leuke dingen op.
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!