dinsdag 28 februari 2012

De Liebster blog award!

Op 1maart 2011 kreeg ik hem van Wolfjes wereld.
Op 18 februari 2012 kreeg ik hem van Onder de regenboog.
Op 19 februari 2012 kreeg ik hem van Kabouters.
En vandaag kreeg ik hem van Ziezo én van Ravelien.

Zoals ik de eerste keer al schreef:
Ik vind het een groot compliment. Ik geniet zelf erg van het "snorren" op internet naar blogs van mensen die mooie dingen maken. Ik vind het vooral leuk als mensen de dingen net iets anders maken dan ik. Het is dan super dat er anderen zijn die het leuk vinden om bij mij te kijken.

Ik wil jullie bij deze allemaal hartelijk bedanken!

Maar..... ik geef de Award niet door. Ik vind het onmogelijk om een paar blogs te kiezen om hem door te geven. Ik vind zoveel blogs leuk en ik wil niemand tekort doen. Sorry! 

1 opmerking:

  1. Wauw! Dat moet wel betekenen dat je een fantastische, inspirerende weblog hebt! Maar ... dat wist ik eigenlijk al, hihi! Toch gefeliciteerd en je hebt ze verdient, hoor! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!