zondag 16 september 2018

European Waldorf Doll Seminar 2018

In juni ben ik voor het eerst naar het European Waldorf Doll Seminar geweest. Ik volgde daar een workshop van Agnieszka Nowak uit Polen van Lalinda dolls en een workshop van Maureen Broeder van Poppenliefde. Ik heb aan een stuk door genoten!!!  Ik heb daar zoveel leuke mensen ontmoet en zoveel geleerd, echt geweldig! Hier een kleine impressie:

In June I've attended the European Waldorf Doll Seminar for the first time. I did a workshop with Agnieszka Nowak from Poland from Lalinda dolls and I did a workshop with Maureen Broeder from Poppenliefde. I have had such a good time!!! I met so many nice people and I've learned so much, really wonderfull! Here is a small impression:












2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je hier reageert!