vrijdag 22 september 2017

Gebreide popjes/ Knitted dolls




Op vakantie in Zweden ben ik lekker aan het breien geweest. De wol voor het jongetje en het meisje kocht ik op een Gotlandschapenboerderij waar we zijn geweest.
 
I've been knitting on holiday in Sweden. The wool for the boy and girl, I bought on a Gotland sheep farm that we visited.


 


De wol moest nog wel even worden gewikkeld. Maar dat was een heerlijk klusje buiten!
 
The wool had to be wrapped into a bol. That was a nice thing to do outside our holidayhouse!
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren! Ze zijn weer lief geworden, Severine! Ik wil ze toch ook graag eens proberen, maar ... ik heb nog zoveel andere projecten liggen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo , wat een schattige kabouters. Heb je hier een patroontje van ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel lief geworden! Goed idee om te maken voor mijn kleuters.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!