zondag 12 februari 2017

Roodborstje tikt tegen 't raam/Robin taps the window


Roodborstje tikt tegen 't raam tin, tin, tin
Laat mij er in , laat mij er in
't Is hier te guur en te koud naar mijn zin
Laat mij er in tin, tin, tin
 
't Meisje doet open en strooit uit haar schoot
Kruimeltjes suiker en kruimeltjes brood
Dat was het Roodborstje wel naar de zin
Vloog toen het bos weder in
 
Dit lieve liedje was de inspiratie voor het koffertje dat ik maakte. In mijn hoofd vormde dit het begin van een vriendschap tussen een roodborstje en een kaboutermeisje!
 
 
I'll try to translate this cute Dutch childrens song (off course not ideal...):
 
Robin taps the window, tap, tap, tap
Please let me in, please let me in
It is far too cold out here
Please let me in, tap, tap ,tap
 
A girl opens up and sprinkles from her lap
Crums of sugar and crums of bread
That was what the Robin really liked
And flew into the forest again
 
This cute song was my inspiration for making this suitcase. In my head this song was the beginning of a friendship between a robin and a little gnome girl.
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi setje is het geworden, Severine! Te lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeel mooi :-) Zo compleet, daar kan een meisje veel mee spelen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A história é muito engraçada e o Robin está lindo!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!