woensdag 2 november 2016

Handwerkgroep/Craftsgroup


 Maandag was mijn nieuwe handwerkgroepje weer bij me. Ik was weer opnieuw verrast hoe klein ze ook al weer waren. Meiden van 11/12 jaar is toch even anders dan deze kleine "kipjes" van 5/6 jaar. Maar o zo leuk weer!!
We zijn met een breivork aan de slag gegaan. De meisjes hebben van de "gebreide" sliert een slak gerold en deze vastgenaaid op een blad.
Ik had zelf twee breivorken, toen heb ik er een paar bij gefiguurzaagd, ging prima!

Monday I had my new crafts group with me. I was surprised again to see how small they are. Girls of 11/12 years old is different than these cuties of 5/6 years old. But O so very nice!!
We worked with a knitting fork. The girls curled up the string they had knitted and sewed it on to a leaf.
I only had two knitting forks, so I have sawn some more, went quite well!

Lux
Sofie
Eske
Dominique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je hier reageert!