donderdag 25 augustus 2016

Haak-armen?/Crocheting-arms?

Ik hoor wel eens van mensen die een tennisarm hebben. Maar zouden er ook haakarmen bestaan? Hieronder staat een foto van de haakprojectjes waar ik de laatste weken tussendoor aan werk. (Ik ben niet zo goed in een ding tegelijk.....en achter elkaar door....). Maar ik krijg een beetje zere armen, mijn beide schouders aan de voorkant en links ook in mijn "spierbal" en pols. Zou ik nu een "haakblessure"(het moet toch niet gekker worden , zeg!) aan het kweken zijn?? Ik probeer een beetje te minderen, maar ik vind het wel lastig. Ik vind het haken juist zo fijn voor tussendoor, zeker nu in de vakantie. Als de kinderen thuis zijn ben ik niet zo van de poppen maken. Op de een of andere manier moet ik daarvoor echt op mijn kamertje gaan zitten en tijd aaneen hebben, dat kan ik niet hap snap tussendoor. Maar goed maandag begint school weer dus dan duik ik weer in mijn kamertje en zal het haken weer wat naar de achtergrond gaan, hopelijk worden mijn armen dan weer gewoon...

You sometimes hear people talk about a "tennis-arm". But are there also "crocheting-arms"? On the photo you see the crocheting projects that I've been busy with since a few weeks (you see I'm not so good at doing one thing at a time). But I seem to be getting sore arms, both my shoulders on the front and in my left arm my wrist and muscles are hurting a bit. I was wondering: Am I developing a "crocheting-injury" (how crazy can it  get?)? I'm trying to crochet a bit less, but I find that difficult especially during the holidays. When my children are at home I'm not so into dollmaking, I really need be in my room for that. So I was crocheting a lot, because you can do that in between al kinds of activity's. Monday school starts again, so then I'll be dollmaking again, and crocheting wil be less, hopefully my arms will turn normal again...


2 opmerkingen:

  1. Volgens mij kan dat inderdaad wel. En is rustig aan doen het beste medicijn :(. Je haakwerkjes laten raadselen bij mij achter. Wat gaat het worden? groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihihi... Ik leef met je mee, Seef! Heb zelf last van een breiarm! Ik ga nu toch maar over op rondbreinaalden, want ik krijg echt last met die ene naald onder mijn rechterarm. Maar t blijft grappig ... Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!