zondag 14 februari 2016

Nieuw knuffelpopje/New cuddle doll

Zo hier en daar ligt er in mijn kamertje een poppenhoofd dat niet geschikt bleek voor een bepaald lijf. En zo hier en daar ligt er in mijn kamertje een pruikje dat niet geschikt bleek voor een bepaald poppenhoofd. Zo vond ik een hoofd en een pruikje dat wel geschikt bleek voor elkaar...toen heb ik er een passend lijf bij gemaakt...

Here and there in my room there are doll's heads that were not suitable for the for a certain body I made. And here and there in my room there are doll's wigs that were not suitable for certain doll's heads I made. Now I found a doll's head and a doll's wig that suited perfectly well together...so I made a suitable body to complete the doll..


.

3 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je hier reageert!