zondag 16 juni 2013

Knuffelpopje

De afgelopen vijf weken heb ik kerels in huis gehad om onze badkamer te verbouwen. Daardoor zat ik enigszins opgesloten in de woonkamer en heb ik dus weinig uitgevoerd op poppen gebied. Het enige dat nog wel gelukt is, is dit knuffelpopje voor een moeder van school. Nu is de badkamer (bijna) klaar en zou ik ons huis weer spik en span willen maken en aan de handwerkerij gaan. Maar nu wordt het druk op school bij de kinders. Die badkamer had allang klaar moeten zijn dus dan had het alllemaal prima uitgekomen maar nu is de planning een beetje door de war...

The last five weeks I had workingmen in my house to build a new bathroom. I felt kind of locked up in my living room, that's why I didn't do much dollmaking lately. The only thing I managed to finish is this cuddly doll for a mother from school. The bathroom is (nearly) finished now and I would like to clean up our house and make some dolls. But it is going to be busy at the school of the children. The bathroom should have been finished two weeks ago so now my planning is upside down... 

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je hier reageert!