dinsdag 14 mei 2013

Reisatelier/Portable workshop


Dit was de afgelopen twee weken mijn atelier. Heerlijk overzichtelijk!
We zijn een paar dagen bij mijn broer in Spanje geweest. Vorig jaar heb ik daar die kleine duifjes gemaakt. Deze keer heb ik paddestoeltjes gemaakt. Het is een patroontje van Wilma creatief. Het is een sleutelhanger (achterin het mandje zie je een paddestoel met ijzeren sleutelhanger eraan). Ik heb aan de andere paddestoelen een lintje gemaakt zodat hij aan een sleutel, deurknop, tas of wat dan ook vastgemaakt kan worden.
De rest van de vakantie waren we in een lief huisje (met van die blauwe luiken) in de Dordogne. Ik had wat pakketjes mee. Dat is handig om mee te nemen en zo maak ik weer eens kennis met een ander patroontje. Ik heb ze helaas nog niet helemaal af, dus die volgen nog.

This was my workshop, the last two weeks. How neat!
We've been to my brother in Spain for a few days. Last year I made the little doves there. This time I made little toadstools. It's a pattern from Wilma creatief. It's a keyring (in the back of the basket, you see the one with an iron keyring on it). I made a ribbon on the other toadstools, so you can put it on a key, a doorknob, a bag etc.
The rest of the holidays we were in a cute little house (with such blue shutters) in the Dordogne. I brought some dolls kits. That's handy to take with you and it's a nice to try out other patterns. I didn't finish them completely so they will follow later on.


2 opmerkingen:

  1. Lekker, wat knutselen op vakantie in Spanje. Die paddenstoelen zijn elk geval al erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt allemaal weer heerlijk! Je paddenstoeltjes zijn leuk! Passen goed bij het herfstige weer deze week ... Hahaha! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!