zondag 22 augustus 2010

Er zijn al weer pompoenen!

Ik ben van de week naar Bergen geweest. Op vele plaatsen langs de kant van de weg worden zonnebloemen "Te Koop" aangeboden. Maar ik zag ook al wat pompoenen.
Toen dacht ik aan mijn muisje: Een paar weken geleden heb ik, zittend in bed, dit lieve muisje met zijn pompoentje gemaakt. Ik moest namelijk een beetje rustig aan doen vanwege een blindedarmoperatie.
Het is een arbeidsintensief muisje. Onder dat badstof zitten namelijk beweegbare ledematen. Dat vond ik wel deftig voor zo'n klein muisje met een vast pakje aan.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Severine,

    Wat vind ik dit muisje ontzettend lief. Ontroerend gewoon, zo met zijn pompoen.
    Erg mooi gedaan, is zo'n blindedarmoperatie toch ergens goed voor!
    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's inderdaad een lief muissie.

    Nu nog een kat.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!